0 termék 0Ft
Zóna diéta

Zóna diéta

Barry Sears által kidolgozott diéta lényege, hogy bekerülje gy olyan zóna állapotba, amikor pihent vagy, de mindemellett éber és a koncentrációd magas, energikusnak érzed magad és a csúcson tudsz teljesíteni. Barry Sears szerint ezt a megfelelő táplálkozással érheted el, és a mai túlhajszolt világban a rossz ételek fogyasztása, illetve a tévútra tévedt diétás elvek következtében egyre távolabb kerülünk ettől az állapottól.

A diéta előnyös tulajdonsága még, hogy lassítja az öregedést,megvéd a rákos megbetegedésektől és a szívproblémáktól.

A diéta során meg kell teremteni a szénhidrátok, a fehérjék és a zsírok megfelelő egyensúlyát, ami jelen esetben 40-30-30%-ot jelent. A szénhidrátok túlzott fogyasztása az inzulinszint túlzott emelkedéséhez vezet,ami hízáshoz vezet.

Mit fogyasszunk a zóna diéta során

Sovány fehérjék fogyasztását részesíti előnyben.

A szénhidrátot tartalmazó ételek közül a magas rost és alacsony keményítőtartalmúakat preferálja, kerüli a legtöbb gabonát és sok szénhidrátot tartalmazó zöldségeket és gyümölcsöket.

Kerüljük az állati eredetű zsírokat, helyette válasszunk oliva olajat, vagy bármilyen növényi eredetűt. A szárnyasokról is távolítsuk el a bőrt sütés előtt, ezzel is sok zsírt spórolhatunk meg.

Az étkezések során az adagokra kell figyelni, és arra, hogy két étkezés között 4-5óra teljen el.

Ami tilos: hántolt rizs, cukor, finomított lisztes termékek,banán és az aszalt gyümölcsök.

Az étrend mellett kiemelkedően figyelni kell a megfelelő folyadékfogyasztásra,napi minimum 2 liter szénsavmentes ásványvizet, vagy cukormentes teát kellf ogyasztani

Szállásfoglalás, autóbérlés, repülőjegy, hajósutak kedvező áron.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Animated Social Media Icons Powered by Acurax Wordpress Development Company
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers