0 termék 0Ft
Fogyj le, helyes táplálkozással

Fogyj le, helyes táplálkozással

Csak Te tehetsz érte

Először is, tudatosítsd magadban, hogy semmi és senki nem fog lefogyasztani. Csak is te magad tudsz tenni azért, hogy megváltoztasd a tested. El kell fogadnod, hogy csak is úgy érhetsz el sikereket, ha megváltoztatod étkezési szokásaidat. Az első lépések lehet, nehezek lesznek, de kérhetsz tanácsot, és kaphatsz segítséget hozzá.

Mi a következő lépés?

Felejtsd el egyszer és mindenkorra a gyors diétákat. A jojózás egyáltalán nem tesz egészségessé, és nem fogyaszt le véglegesen. Keress inkább fel egy táplálkozási tanácsadót és kérj tőle tippeket, hogy sikeres legyen a diétád. Ezt akár már online is megteheted, és itt is rengeteg hasznos információt találsz. Így újra megtanulhatod, hogy mi egészséges számodra és mit hogyan illeszthetsz be az életedbe.

Kutass a lelkedben

Vannak események az életünkben, amelyek traumát okozhatnak, ki így dolgozza fel, ki úgy. Sokan az evésbe menekülnek különböző lelki traumák után. Ilyen az is, amikor unalmunkban eszünk, vagy bánatunkban eszünk és van, aki örömében eszik, és máris a túlevés áldozatai leszünk. Sajnos ez a probléma nem mindig oldódik meg egy jó étrenddel, egy dietetikus tanácsaival. Ilyenkor érdemes először a lelki dolgokra koncentrálni, megoldani azokat, hogy az evés tápanyagszükségleteink kielégítését szolgálja, ne bánatunkat próbáljuk gyógyítani vele.

Lassan de biztosan

Egy jól megválasztott étrenddel, ahol az egészséges tápanyagok és mennyiségek dominálnak, átlagosan heti 0,5-1 kilót fogyhatunk. Így a szervezet nem sínyli meg a túlzott súlyvesztést, és nem kezd el tartalékolni, nem lassul le az anyagcsere. 10%-os súlycsökkenés már csökkenti a magas vérnyomást és a 2-es típusú diabétesz kockázatát.

Vedd magad körül pozitív emberekkel

A helyes táplálkozás mellett fontos a társaság is. Inkább járj el egy ösztönző túraklubba, mint egy társaságba, ahol az édességet tuszkolják beléd, és egyáltalán nem segítenek álmod elérésében.

Használd a kezed

Étkezésnél a tányérod egyik felét zöldségeknek kellene kitölteniük, míg a másik felén egy ököl nagyságú szénhidrát, mint például héjában sült krumpli, barna rizs, tészta, és egy tenyérnyi fehérje, hal, hús, vagy tojás kaphat helyet. Ez a kéz szabály. Ha ezt mindig betartod, akkor nem tévedhetsz, hogy miből mennyit ehetsz. Természetesen érdemes desszertes tányért használni, nem a legnagyobbat, amit otthon találsz.

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Floating Social Media Icons Powered by Acurax Blog Designing Company
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers