0 termék 0Ft
Görög joghurt – krémes probiotikum és fehérje

Görög joghurt – krémes probiotikum és fehérje

gorog-joghurt-dietasA görög joghurtokban az a jó, hogy a mellett, hogy diétás nasiként fogyaszthatjuk, még jótékonyan is hat a szervezetre.

A görög joghurt magas fehérje és kalcium tartalma, és az élő joghurtkultúra kiemelkedően jó hatást gyakorol a csontozatra az izomzatra, és az emésztésre. A magas kálcium tartalom az egészséges csontokért felelős, a fehérje az izmokért, és a probiotikumok az emésztőrendszert segítik.

Tudtad, hogy egy adag görög joghurtban kétszer annyi fehérje lehet, mint a sima társában? Érdemes azonban a csökkentett zsírtartalmú, zsírszegény görög joghurtot választani. Ellenkező esetben a magas zsírtartalommal is számolnunk kell, ami nem elenyésző. A teljes görög joghurt 1 decije akár 20 gramm zsírt is tartalmazhat, amit már nem fogyaszthatunk büntetlenül.

dietas-izesitett-joghurtA görög joghurtok közül is érdemes a legjobbat megkeresni, mert egyes receptúrák, cégek más-más eljárással dolgozhatnak, változhat a benne találhat kalcium, fehérje, kalória mennyisége. A krémes diétás görög joghurtokról akkor beszélhetünk, ha hozzáadott cukrot nem tartalmaz, sajnos az ízesített változatokban ilyet nem igazán találni, így a legjobban úgy jársz, ha a zsírszegény natúr változatot saját magad ízesíted házilag.

Ízesített diétás görög joghurt receptek

A görög joghurtokat nem csak önállóan diétás nasiként használhatod fel, készíthetsz belőle fagyit, használhatod desszertek elkészítéshez, sütéshez, vagy akár tejföl helyett is sós ételekhez.

Online táplálkozási tanácsadás

2 comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Social Media Icons Powered by Acurax Web Design Company
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers