0 termék 0Ft
Hatékony comb és popsi formálás – őszi torna

Hatékony comb és popsi formálás – őszi torna

A guggolások, kitörések a legjobbak a hatékony popsi és comb formáláshoz. Ha már végeztél a 30 napos guggolás kihívással, és úgy érzed készen állsz szintet lépni, akkor ne habozz, vágj bele a következő 4 hétben. Heti 5 nap comb és popsi formálás, mert a formás, feszes popsi, és az izmos, vékony lábak télen is jól mutatnak. Én szeretek az őszi fotókon, a karácsonyi képeken is jól kinézni, és nem minden év február-márciusában egy újrakezdéssel számolni. Az egészségnek is jobb, és a léleknek is, hogy télen is bármit fel lehet venni, nem kell feszengeni.

Persze a mozgás mellé elengedhetetlen, hogy egészségesen táplálkozz, és akkor biztos lesz a siker. A comb és fenék formáló edzéstervet végezheted önmagában, vagy akár kiegészítő edzésként is. Én a reggeli futásaim után mindig elvégzek pár sorozat kitörést és guggolást, mert a lábaim érzem, hogy meghálálják.

A feladatok egyszerűk, végezheted súlyzóval a kézben, vagy anélkül, egy a lényeg, hogy légy kitartó és akkor biztosan eléred a célod.

Guggolás kis terpeszben

Állj vállszélességű terpeszbe, kezeket emeld előre, ez segíti az egyensúlyozást és guggolj le addig, hogy a lábad derékszöget zárjon be. Arra figyelj, hogy a térd ne menjen a lábfej – én inkább azt mondanám, hogy a lábujjak- vonala elé, mert az nagyon leterheli a térdet.

comb-formalo-guggolas

Kitörés súlyzóval

A képlet egyszerű. Kis terpesz, súlyzó a kézben, és végezz kitöréseket, de ne előre lépj, hanem hátra felé, majd vissza. Mindig először az egyik lábaddal csináld meg az ismétlésszámot, majd a másikkal.

kitores-combformalas

Széles terpeszben guggolás

Állj széles terpeszbe, lábfej kifelé néz, súlyzó a kézbe, és guggolj le mélyen, legalább addig, hogy alsó és felső lábszárad derékszöget zárjon be.

comb-gyakorlat

30 nap, 3 fajta guggolás, formásabb, feszesebb lábak. Ki kezdi el ma?

Edzés napok Gyakorlatok Sorozatok száma
        1.hét
1-2.nap 15  ismétlés mindegyikből 2 sorozat
3.nap 18 ismétlés mindegyikből 2 sorozat
4.nap Pihenőnap 0
5-6.nap 10 ismétlés mindegyikből 3 sorozat
7.nap Pihenőnap 0

 

       2.hét  Gyakorlatok  Sorozatok száma
1-2.nap 12  ismétlés mindegyikből 3 sorozat
3.nap 15 ismétlés mindegyikből 3 sorozat
4.nap Pihenőnap 0
5-6.nap 10 ismétlés mindegyikből 4 sorozat
7.nap Pihenőnap 0

 

       3.hét  Gyakorlatok  Sorozatok száma
1-2.nap 15  ismétlés mindegyikből 2 sorozat
3.nap 15 ismétlés mindegyikből 3 sorozat
4.nap Pihenőnap 0
5-6.nap 12 ismétlés mindegyikből 4 sorozat
7.nap Pihenőnap 0

 

       4.hét  Gyakorlatok  Sorozatok száma
1-2.nap 15  ismétlés mindegyikből 3 sorozat
3.nap 20 ismétlés mindegyikből 2 sorozat
4.nap Pihenőnap 0
5-6.nap 15 ismétlés mindegyikből 4 sorozat
7.nap Pihenőnap 0

 

Indulhat az edzés? De ne feledd a táplálkozás, az egészséges életmód kiemelkedően fontos, hogy elérd a kívánt súlyt és alakot. Ha több kilótól szeretnél megszabadulni, akkor iktass be kardió edzést is, ha jobban szeretnél izmosodni használj nagyobb súlyokat.

Online táplálkozási tanácsadás

képek forrása

2 comments

  1. ReplyNiki

    Helló ! Mit jelent az mint pl: 15 ismétlés 2 sorozat? Mennyi az ismétlés tehát 5-öt kell minden gyakorlatból végezni 15-ször és ezt 2-szer?Köszönöm…

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Social Media Icons Powered by Acurax Website Redesign Experts
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers