0 termék 0Ft
Formásodj szobabiciklivel – téli kardió és intervallumos edzés

Formásodj szobabiciklivel – téli kardió és intervallumos edzés

szobabicikli-edzésSzeretsz szobabiciklizni? Én élvezem, mikor egy óra tekerés után látom a kijelzőn, milyen jó eredményt ” futottam”, mennyi kalóriát égettem, és a tudat, így aznap is tettem eleget az egészségemért, nagyon sokat ér. Na persze az alak formáló, zsírégető hatásáról ne is beszéljünk.

A szobabicikli sok szempontból praktikus. Nagyon egyszerű használni, ha nem tudsz biciklizni, akkor sincs gond, ha kint vihar tombol, esik és fúj, meg csúszik és jeges és különben is hideg van és sötét, a szobabicikli akkor is ott mosolyog rád. Nem szeretsz futni vagy kocogni? A szobabiciklit hasonló testmozgató tulajdonságai miatt mégis kihasználhatod, élvezheted. A szobabicikli fogyasztó hatását már nagyon sokszor bizonyította.

Kardió edzés szobabiciklivel

Szuper hosszú kardió edzéseket végezhetsz vele, de arra figyelj, hogy a pulzusod végig a zsírégető tartományban legyen. Növelheted az erősséget, minél nehezebb tekerni, annál jobban dolgoznak az izmok. Kardio edzés hatásosságát tekintve minimum 30 percet kell tekerned, de legjobb a 45-60 perc, ekkor van igazán hatása. A megemelkedett pulzus fontos, a 30 perc kényelmes tekerés, amikor meg sem izzadsz, szinte semmit nem fog segíteni a fogyásnál.

Intervallumos edzés szobabiciklivel

biciklis-edzesA kardió edzések ellentéte az intervallumos edzés, ami rövidebb ideig tart – így időt spórolsz meg- viszont még hatásosabb, mint a kardió edzések. Persze fárasztóbb is, ez tény, de rövidebb ideig kell ki tartanod, és a hatása sokkal tovább tart. Akar 24-48 órán keresztül is. A legjobb, ha van egy spinning biciklid – spinning órákra is járhatsz, ha otthon nincs – de a sima mezei szobakerékpáron is ugyanúgy tudsz intervallumos szobabiciklis edzést végezni.
Intervallumos edzés szoba biciklivel – vagy biciklivel

Egészségmegőrzés szobabiciklivel

Keringés fokozó és javító – véd a szív és érrendszeri megbetegedések ellen

Anyagcsere serkentő – segíti a fogyást, alak formálást

Anyagcsere serkentő – felgyorsítja az emésztést, székrekedés ellen, bél mozgató

Tisztít – izzadáson keresztül is segít megszabadulni a méreganyagoktól

Légzés javító – növeli a tüdő kapacitást

Immunrendszer erősítő

Zsírégető – segít elérni és megtartani a helyes testsúlyt

Ne felejtsd, hogy a testedzés, testmozgás, legyen szó futásról, szobabiciklizésről, vagy súlyzós edzésről önmagában nem elég az egészség, formás alak eléréséhez. A fogyáshoz a megfelelő táplálkozás elengedhetetlen. Étkezz egészségesen, hagyj fel a finomított szénhidrátokkal, válogass a természetes források közül, igyál sok folyadékot, és ha nem tudsz kiigazodni, segítségre van szükséged, szólj bátran és jelentkezz online táplálkozási tanácsadásomra.

 képek forrása

9 comments

  1. ReplyBalog Annamária

    Kedves Györgyi!
    A véleményedet, tanácsodat szeretném kikérni.
    Zsírégetéshez megfelelő lenne, ha reggel és este is 20 percet tekernék és 20 percet futnék, persze helyes táplálkozás mellett?
    Előre is köszönöm a válaszodat!


    1. Author
      ReplyCodrean-Mágyel Györgyi

      Szia, persze szuper, de az is elég ha mondjuk vagy reggel vagy este csinálod. Bár én a helyedben 40 percet futnék, másnap 40 perc bicó…stb…aztán persze lehet emelni az időn, ha bele fér. A súlyzós edzést, tornát is nyugodtan beiktathatod, ugyanúgy hatásos a zsírégetésnél.

  2. ReplyJelinek Lajos

    Tisztelt Tanácsadó ! 5 hete csinálom a szababicajos Intervallum edzést. Valahol hallottam, vagy olvastam, hogy bizonyos idő elteltével az Intervallumos edzésről vissza kell állni a Kardiós edzésformára. Ezt az intervallumot meg tudná nekem mondani ? És hogy mennyi idő elteltével lehet a Kardiós edzésről visszaállni az Intervallumosra ? Köszönöm előre is segítségét. Üdvözlettel : Jelinek Lajos


    1. Author
      ReplyCodrean-Mágyel Györgyi

      Kedves Lajos! Az intervallumos edzéseknél is azért javasolják, hogy érdemes visszatérni a kardió edzésre egy időre, mert azt a fajta terhelést is ugyanúgy képes megszokni a szervezet, az izmok, és már nem lesz igazán hatásos. 2 dolgot lehet tenni, ami jól működik, hogy pár hétre (2-3 hét) csak sima kardió tekerést végez, vagy növeli az intervallumos edzés intenzitását, változtat rajta. Pl. Ha eddig mondjuk 1 perc gyors tekerés, 1perc lassú tette ki az intervallumokat, akkor most lehet hogy csak fél perc lesz a pihenő idő, vagy 1,5 perc a gyors tekerés, vagy ami még jobb, hogy fokozatot vált, ha lehetséges, és erősebbre állítja a bicajt, nehezebb tekerni. Illetve ami nagyon hatásos, hogy a bicikli parkolópályára kerül 2 hétre, és addig egy teljesen más mozgásformával próbálkozik, ezzel új izomcsoportokat megmozgatva.
      Kellemes hétvégét: Györgyi

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Social Media Icons Powered by Acurax Social Profile Design Experts
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers