0 termék 0Ft
30 perces szobabiciklis edzés – intervallumos tekerés

30 perces szobabiciklis edzés – intervallumos tekerés

szobabico-otthoni-edzesMint ahogy már többször írtam, és biztosan hallottál is róla, az intervallumos edzésnek a zsírégetésben nincs párja. Rövidebb, de intenzívebb edzés, ami egész napra felpörgeti az anyagcserédet. Sokkal hatásosabb, gyorsabb eredményt hoz, mint a kardió edzés, és még időt is spórolsz vele.

Nincs időd az edzésre? Szakíts ki a napodból 20-30 percet, és válaszd a HIIT edzést, ami minimum olyan hatásos – természetesen, csak ha beleadsz apait-anyait-, mint 40-60 perc kardió edzés. A legjobb párosítás a súlyzós edzés és az intervallumos edzés.

Fogyás és alakformálás szobabiciklivel

Az intervallumos edzésnél válogathatunk a mozgásformák közül, nem csak a futás lehet jó hozzá. Ugyanúgy vannak tornák is, amik erre épülnek, jó ugrálósak, majd ki ugrik a szíved a torkodon érzést idéznek elő. Most egy szobabiciklis intervallumos edzést hoztam nektek, amit egy kis ideje én magam is csinálok, és nagyon élvezem. Bár én picit visszább vettem az iramból így pocakosan, a megfelelő oxigén áramlás miatt, de ettől függetlenül is ezerszer jobbnak érzem, mintha csak egy tempóban tekernék jó sokáig.

30 perces szobabiciklis intervallumos edzés

szobabicikli-edzésÁllítsd a szobabiciklit megfelelő fokozatra, én minimum 2-3-asra szoktam, az ülés is legyen kényelmes magasságban, arra figyelj, hogy tekerésnél, amikor lentre ér a pedál, az a lábad szinte teljesen legyen nyújtva. Ez a megfelelő az ízületeknek, térdeknek, csípőnek. Az sem jó, ha lábujjhegyen kell tekerned, és az sem, ha végig behajlítva van a térded.

5 perc bemelegítő tekerés – kényelmes, de azért nem túl lassú tekerés, hogy bemelegítsd a lábaidat, és lendületbe hozd magad.

1 perc nagyon gyors tekerés – adj bele mindent, tekerj úgy, ahogy csak tudsz, és ezt a tempót tartasd 1 percen keresztül. Ha a végén azt érzed, hogy lihegsz- főleg a többedik kör után – és majd leesel a bicikliről, el sem tudod képzelni, hogy még egy kört csinálj, akkor csinálod jól. Ha van rá mód, mérd közben a pulzusod is, a magasba kell szöknie.

1 perc lassú tekerés – kényelmes tempóban tekerj, hagyd, hogy a pulzusod kicsit lejjebb tudjon menni.

Ismételd meg ezt 10-szer.

4 perc levezető tekerés – a 10. kör után tekerj még el a 30. percig, ez alatt lejjebb megy a pulzusod, és kicsit levezeted a mozgást. Miután leszálltál, ne felejts el nyújtani sem!

Ne felejtsd el, hogy a fogyáshoz és az egészség megtartásához nem elég “csak” mozogni. Fontos a megfelelő táplálkozás is! Nem tudod, hogy mit egyél, és hogyan? Szükséged lenne egy jó diétás, egészség megőrző, fogyást segítő, életmód váltó étrendre? A táplálkozási tanácsadás oldalon biztosan megtalálod a neked megfelelő étrendet!

 képek forrása

4 comments


    1. Author
      ReplyCodrean-Mágyel Györgyi

      Szia! Ez attól függ h mennyi a súlyfelesleg, mennyire csinálod intenzíven és hogyan találkozol mellette. Nagyon szépen formálja a combokat, csípőt, popsi, vádlit, de mint kardio edzés gyakorlatilag az egész test zsirraktarát segít csökkenteni.

  1. ReplyViki

    Szia!
    Már kinéztem két 30 napos edzéstervet, amit holnaptól el is kezdek. Viszont arra gondoltam, megkérdezlek, nincs e esetleg olyan, ami boksz zsákos edzésről szól? Nekem kint lóg a zsákom a garázsban, most a mínuszok alatt nem járok ki, ezért is néztem valami mást, de tavasszal ismét kijárnék.
    Köszi: Viki

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Social Media Icons Powered by Acurax Web Development Company
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers