0 termék 0Ft
30 napos PLANK kihívás

30 napos PLANK kihívás

plank-gyakorlat-kihivasA plank gyakorlat, a 30 napos plank kihívás – plank challenge- világszerte elterjedt, a mozgalomhoz 100ezrek csatlakoznak, és napról-napra csinálják végig a lelkes fogyni, mozogni, erősödni vágyók a napi előírt adagot.

A plank gyakorlatban az a különleges, hogy nem vesz sok időt igénybe, beilleszthető önálló gyakorlatként, vagy kiegészíthetjük vele edzésünket. Azért olyan remek erősítő gyakorlat, mert csakis saját súlyunkat használjuk, amivel nem csak a has, de a hát, törzs, derék izmait is erősíthetjük.

A könnyűnek tűnő plank alkartámasz valójában nem is olyan egyszerű, próbáld csak ki, de figyelj a helyes kivitelezésre, sokszor azért olyan könnyű a gyakorlat, mert nem koncentrálunk eléggé, és nem helyes a tartás.

A plank alkartámasz

30-napos-plankHelyezkedj el a talajon fekvőtámasz szerűen, csak tedd le az alkarod, a képen látható módon. A hasad legyen behúzva, hasizmok megfeszítve, és a test a fejbúbtól a sarokig egyenes kell, hogy maradjon, miközben a lábujjhegyeden támaszkodsz. Innentől nincs más dolgod, mint megtartani ezt a pózt az előírt időig.

A leggyakoribb hibák közé tartozik, hogy a csípőt leengedjük, vagy a feneket túl kinyomjuk, túl széles a kartámasz, be vannak rogyasztva a lábak, és néha kicsavarjuk a csípőt. A plank gyakorlat során amint felvesszük a helyes tartást, nem mozdulunk, ez a szabály, és amikor ezt 5 percig kell csinálni, akkor már igazán koncentrálni kell, hogy ne könnyítsünk a gyakorlaton úgy, hogy változtatunk a testtartásunkon.

Azonban ez az 5 perc, önmagában, vagy beiktatva más edzések mellé, olyan eredményeket produkálhat a testeden, hogy feledteti azt a pár percet, amit nap, mint nap eltöltesz a földön támaszkodva.

Próbáld ki mellé a 30 napos hasizom erősítő kihívást, vagy csatlakozz a 30 napos guggolás kihíváshoz, hogy te is feszes popsi és combok büszke tulajdonosa lehess.

Íme, az edzésterv a 30 napos plank kihíváshoz.

30-napos-plank-kihivas

 Így csináld helyesen a gyakorlatot

9 comments

  1. Pingback: 10 edzés ötlet zsúfolt napokra is | Rendteremtő

  2. ReplyNikica

    Sziasztok Mindenkinek!
    Ezt végig lehet csinálni? Szerintem én nem fogom bírni ilyen tempóba… Lehet, hogy lebecsülöm magam? Igaz még csak 15. napnál tartok, de minden porcikám remeg. Ez jó, vagy valamit rosszul csinálok? Előre is köszönöm a választ!

  3. ReplyDávid

    Jó gyakorlat ez,csak végig kell csinálni.Érezni fogjátok a változást,javulni fog a teljesítményetek,mint Pl:fekvőtámasz,húzóckodás stb. Plank Pushup-al kombinálva nagyon jó gyakorlat! Keressetek rá!

  4. ReplyHegedűs Zoltán

    Üdv!
    Azt szeretném megtudni , hogy mindennap 5 percet kel csinálni és az ott jelzett ídőtartamokra felosztani vagy mindennap a jelzett időtartamig kell csinálni ?

  5. ReplyInotay Beatrix

    Jó napot! Sziasztok!
    Azt szeretném tudni mi van a 30-ik nap után.
    Újra kezdjük elölről az első naptól vagy folytatjuk az 5 percel?
    Válaszodat köszönöm.


    1. Author
      ReplyCodrean-Mágyel Györgyi

      Szia! Ez egy kihívás, 30 napig tart, napi szinten jobb és jobb leszel. Utána pedig eldöntheted, hogy hogyan folytatod, nincsenek szabályok. Ha jól megy, nem kell újra kezdeni, de nyugodtan folytathatod, hogy napi szinten emeled a másodperceket, perceket, és minden edzésbe bele illeszted.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Social Media Icons Powered by Acurax Website Redesign Experts
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers