0 termék 0Ft
Hozd magad formába a farsangra

Hozd magad formába a farsangra

A farsangi időszak Vízkereszttől, Hamvazószerdáig tart. Így idén ez az időszak Január 6- Február 22-ig esedékes. Legtöbben a farsangi bulikat februárra szervezik, így még bőven maradt elég időd, hogy az ünnepek alatt felszedett kilókat lefaragd.
Érdemes ilyenkor bevetned 1-2 trükköt, amelyek segítségével felpörgetheted a fogyókúrád.
Kezd az első napokat lé böjt- vagy leves kúrával, de tarthatsz zöldség, vagy gyümölcsnapot is. A lényeg, hogy kicsit vedd vissza pár napra az étel mennyiséget és szoktasd hozzá a szervezeted, hogy vége a dőzsölésnek, itt az ideje, hogy a gyomrod picit szűköljön, és ne legyen állandóan tele tömve.
1-2 nap után lehet, hogy a mérleg semmi változást nem fog mutatni, de garantáltan jobban fogod érezni magad, hiszen megszűnik az a feszítő érzés, amit a túlzásba vitt étkezés okozott, megszűnik a puffadás, és laposodni kezd a hasad.
Pár nap után az étkezésedet normalizáld. Hidd el napi 1500 kalóriától még senki sem halt éhen, a szervezetednek bővel elég ez a táplálék. Azonban az sem mindegy mit eszel ez idő alatt. Felejtsd el a zsíros, cukros, gyorséttermi ételeket. A súlyodon kívül növekszik a koleszterin szinted is, ami visszafordíthatatlan következményekkel járhat. A cukrok, fehér lisztes dolgok cukorbetegséget okozhatnak.
Válogasd meg, mit eszel és hidd el napokon, heteken belül érezni fogod az egészséges táplálkozás jótékony hatását.
Nincs értelme a koplalásnak, mert valld be őszintén, egyszer sem bírtad hetekig csinálni, és minden egyes leadott pár kiló ugyanúgy visszajött. Inkább tartson picit tovább, de akkor tartós legyen.
Ha a táplálkozásodat helyre tetted jöhet a mozgás is. Kezdj el minden nap mozogni picit. Nem kell kibúvókat keresni, senki sem akar sprintert, profi tornászt faragni belőle. A feladat annyi, hogy oldd meg, hogy heti 4szer mozogj 20-40-60 percet, edzettségi szintedtől, szabadidőtől függően. Otthon, a szabadban, edzőteremben, bárhol kivitelezhető. Plusz a 3 pihenő napra iktass be több sétát, menj a boltba gyalog, szállj le hamarabb a buszról, rövidebb távokra ne vedd elő az autót, így nem csak a súlyodon faragsz, de a benzinpénzeden is.
Szánd rá az időt, hogy megtaláld azt a mozgásformát, amit igazán szeretsz, akkor biztosan be tudod illeszteni a mindennapokba és nem fogod tehernek érezni a mozgást 2 hónap múlva sem.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Floating Social Media Icons Powered by Acurax Blog Designing Company
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers