0 termék 0Ft
Leves diéta

Leves diéta

Ha úgy érzed, hogy az ünnepek óta még mindig nagyon feszít a nadrág, és nehezedre esik vissza térni a meg szokott, normális étkezéshez, akkor a 3 napos leves diétát neked találták ki. A lé böjt kúrák nagyon nehezek, kevesen is bírják végigcsinálni és a szervezet számára is megterhelő. Ezért próbáld ki helyette a leves diétát, hogy segíts a gyomrodnak is a könnyű ételekkel, és helyre álljon újra az egyensúly.
A diétát csinálhatod akár csak 1 napig is, de ha erőt érzel magadban, akkor folytasd több napig. 3 napig érdemes tartani, viszont ez után fokozatosan vissza kell szokni a normális étkezéshez, hogy a szervezet semmiben se szenvedjen hiányt.
A reggelid mindig legyen kevés, de tápláló, most ne terheld le a gyomrod. 1 szelet pirítós, 1 kis paradicsommal, túróval, vagy 2 deci joghurt 2 kanál zabpehellyel.

Tízóraira fogyaszthatsz akár egy grépfruitot vagy egy zöld almát, de a legtökéletesebb választás, ha egy szál répát rágcsálsz el, vagy egy rostban gazdag narancslével frissíted fel magad.

Ebédre többféle leves közül is válogathatsz, amelyek táplálóak, feltöltenek energiával és a hideg téli hónapokban kiválóan melegítenek.

Zöldborsó leves
A hagyományos zöldborsó leveshez képest, ez most kicsit lightosabb, hiszen az apróra vágott hagymát kevés olíva olajon megdinszteljük, majd hozzáadjuk az 500gramm borsót és a fél liter zöldséglevet, majd fűszerezzük, borssal, sóval, petrezselyem zölddel, szerecsendióval ízlés szerint.

Paradicsomleves
Fél liter paradicsomlevet, vagy vízzel felöntött paradicsom sűrítményt, 1 fej hagymát és 1 kis darab zellert felteszünk főni, természetes édesítővel ízesítjük. Amikor kész apróra vágott bazsalikommal tálaljuk.

Zöldségleves
Hagymát, répát olíva olajon picit dinszteljük, majd hozzá adunk pici zellert, borsót, brokkolit. Zöldség lével felöntjük, vagy a vízbe teszünk tartósítószer mentes zöldségleves kockát, pici borsot, vegyes fűszerkeveréket. Amikor a zöldségek puhák az egészet turmixszoljuk, és már fogyaszthatjuk is.

Húsleves tészta és hús nélkül
Készíthetünk finom húslevest is, azonban miután leszűrtük a levest, a húst és a tésztát csak a családnak kínáljuk, mi elégedjünk meg a finom lével és zöldséggel.

Uzsonnára szintén választhatunk egy savanykásabb gyümölcsöt, vagy készíthetünk magunknak zöldséglevet répából, céklából és 1 almából.

Vacsoránk pedig szintén leves legyen. Praktikusan, érdemes minimum 2 adag levest készíteni, de akár főzhetünk előre a következő napra is, így akár a munkahelyre is könnyen magunkkal vihetjük.

1 comment

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Social Media Icons Powered by Acurax Social Profile Design Experts
Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers